Skip to main content
Om os

Job

Aktuelle jobopslag bliver præsenteret her på hjemmesiden og på vores sociale medier. Følg os derfor gerne på Facebook og Linkedin for at holde dig opdateret.

Lige nu søger vi en Økonomichef med potentiale til CFO.

Af hensyn til at håndtere din henvendelse fortroligt og i henhold til GDPR beder vi dig venligst benytte vores mailadresse job@grenaahavn.dk hvis du kontakter os vedrørende job hos Grenaa Havn. 

En del af teamet

Det er en del af Grenaa Havns værdisæt at fastholde og udvikle kvalificerede medarbejdere med faglig forskellighed. Medarbejderne er et af vores fire overordnede, dedikerede CSR-fokusområder.

Det er de, fordi vi dels vil skabe meningsfulde arbejdspladser og i høj grad også, fordi vi ønsker at løse vores opgaver i høj kvalitet. Derfor arbejder vi for at skabe gode arbejdsforhold for vores team – med fokus på sundhed, trivsel og kompetenceudvikling.

Mød hele holdet her

Vi har et professionelt, fleksibelt setup og et stærkt team med stor erfaring og brede kompetencer.
  • Brian Præstgaard

    Operations | Service Assistant
  • Kirsten Hvid Schmidt

    CFO
     (+45) 8758 7600
  • Lars Mohr Christensen

    Internal Operations Manager | PSO
     (+45) 2171 9855
  • Lars Langholm

    Operations | Service Assistant | Electrician
  • Asger Kirkegaard Bendtsen

    Operations Trainee
     (+45) 2199 5758
  • Helle Pedersen

    Operations | Service Assistant
  • Theis Gisselbæk

    CCO
     (+45) 4094 1307
  • Linda Sjøquist Williams

    Business Controller
     (+45) 6130 1692
  • Selma Zecic

    Office Junior
  • Mette Klit

    CAO
     (+45) 8758 7600

CSR – Corporate Social Responsibility

Læs mere om vores arbejde med CSR- Corporate Social Responsibility her.
  • Velstand, vækst og beskæftigelse

  • Menneskerettigheder, antikorruption og bestikkelse

  • Medarbejdere

  • Socialt ansvar

  • Miljø og klima